سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین وب سایت ها آموزشی دنیا را بشناسیم

 

برترین وب سایت ها آموزشی دنیا را بشناسیم

برترین وب سایت ها آموزشی دنیا را میخواهیم با هم یک شناخت کلی داشته باشیم، بعد به تفصیل روشون تحقیق می کنیم و شما رو با اونها و نحوه استفاده و مدل کاریشون آشنا میکنیم، چرا داریم بهترین وب سایتهای آموزشی دنیا رو به شما یکی یکی معرفی می کنیم، چون می خواهیم سلیقه شما را با بهترین ها سازگار کنیم، تا شما هم از ما بهترین ها رو در مسیر آموزش بخواهید، چون استادهای ما باید بهترین مطالب فناوری دنیا رو بدانند زیرا که باید در کلاس آنلاین به خارج رفته های ایرانی خوب تدریس خصوصی آنلاین، کنند و امتیاز های عالی ازیشان بگیرند.

 قسمت اول
1. www.coursera.org
بهترین دانشگاه های دنیا در این وب سایت دوره های مختلف آنلاین را به صورت حرفه ای و البته رایگان برگزار می کنند. ابتدا رشته مورد نظرتون و جستجو میکنید و دانشگاه های معتبر آمریکا و اروپا که اون رشته و تدریس می کنند به شما معرفی میشوند و یا دانشگاه مورد نظرتون و جستجو کنید و رشته هایی که اون دانشگاه برگزار میکنند براتون نمایش داده می شود.
2. www.edx.org
عملکردی مشابه corsera  دارد.
3. www.stanford.edu
یکی از معروفترین و خوشنام ترین هاست . علاوه بر اینکه تو وب سایت های مختلف دوره ارائه میدن دوره های مختلف و هیجان انگیزی هم دارند که گواهینامه معتبر هم ارائه میدهند.
4. www.w3schools.com
از بهترین ها برای تمرین کد نویسی به زبان های مختلف دنیا که البته ویدئو آموزشی ندارند ولی به زبانی ساده برنامه نویسی و برای مبتدی ترین افراد برگزار میکنند.
5. www.youtube.com
از بهترین و باحال ترین هاست . انواع ویدئوهای آموزشی و میشه از یوتیوب یاد گرفت. آموزش باغبونی و نجاری و آشپزی تا ریاضی, عکاسی, حسابداری و ...
ممکنه در ابتدا خیلی ساده بنظر برسه چون اکثر ویدئوها توسط افراد معمولی گرفته شده اما بسیار کاربردی هست.
6.  www.lynda.com
این وب سایت آموزش های متنوع داره ولی از همه بیشتر به آموزش نرم افزارهای  adobe  و زبان های طراحی وب سایت می پردازد. اگر در کشور آمریکا عضو کتابخونه باشید میتونید به طور رایگان از این وب سایت استفاده کنید.
7.  www.skillshare.com
این وب سایت شباهت زیادی به یوتیوب داره یعنی هر کس میتونه دوره ای بسازه و برای استفاده عموم بذاره با چند تفاوت: اول اینکه تعداد رشته های کمتری ارائه میشه , دوم اینکه کیفیت ضبط ویدئوها بالاتره و سوم اینکه رایگان نیست و باید مبلغی جهت حق عضویت بپردازید.
8. www.udemy.com
این وب سایت شباهت زیادی به  skillshare  داره با این تفاوت که برای استفاده از همه رشته ها پولی پرداخت نمیکنید بلکه هر دوره قیمت مخصوص داره . همه دوره ها هم میتونید توش بیابیدکلاس زبان انگلیسی, کلاس زبان آلمانی, کلاس فتوشاپ و .... 
9. ocw.mit.edu
 این وب سایت متعلق به دانشگاه MIT  است . شباهت زیادی به استنفورد داره و همونطور که میدونید! رشته های فنی و مهندسی اش خیلی خیلی معروفه.
10. www.khanacademy.org     
 یادگیری علوم پایه به طور کاملا رایگان در هر سطحی که هستید . شیمی, فیزیک, ریاضی و ....

اینها سایتهای موفق با بالای ده سال سابقه کاری هستند، که قطعا به استادها و یا علاقه مندان در رشته های مختلف کمک شایانی برای یادگیری می توانند بکنند به خصوصی که رایگان و آنلاین هستند، استادسلام با هدف بهترین نتیجه در زمینه تدریس خصوصی پایتون، تدریس خصوصی اتوکد، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی آیلتس، کلاس زبان، کلاس فتوشاپ، کلاس حسابداری و ... شما همیشه هست. اگر شما هم وب سایتهای خوبی را میشناسین که میشه ازش اطلاعات خوبی را در زمینه های مختلف آموخت برامون بنویسید تو نظرات